Friday, March 29, 2013

Erkkkkkk. Apa nihhh?



Assalamualaikum

This is how the story begin...........

Abah : Nok gi rumoh Cik Ani dok?
Me : Cik Ani mano?
Abah : Nuhh. Cik Ani anok Tok Do tuhh.
Me : Ohh, bakpo pulok? *sambil makan lakse*
Abah : Anok dio tuneyy *tunang*. Nok gi dokk?
Me : MALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS !
Abah : Ok, malas tak yoh ikot.
Me : okayyyyyyy.
Kak Tikah  *cousin* : Gi la kak Yong . Kek gi kak yong pulok hok nok TUNEYYY.
Me : Gullpppp. Apo nihh?

pernah tak rase bile kene mapuh. saya selalu rasa. yang selalu nya. ibu bapa saya mapuh saya bile saya tengah makan. saya laah yang kena habiskan makanan bila adik-2 syaa tak habis makaaan. semuanya saya. sabbtu berat saya melebhi Ummi saya. Sampaikan bila pegi Jentess *jerteh* dengan Ummi saya ade orang tegor.
 Anak ke nihh?
Ehh, dok lah adik. *this is how my mum reply*

But, I know this is how they show their love :*

Till then, stay beautiful !
Assalamualaikum :)