Thursday, May 30, 2013

You make me feel STRONGERRRRRRRRR

Assalamualaikum.



Huwarghhh. Ok, kinda bangun tidur. Lol, tapi bukan . Dah bace tajuk kan ? *nods*
That's what I feeeeeeel today .

Dah la tak update blog since I am the third former sekarang and busy with lot lot lot lot of work. *bajet perdana menteri lettew * Hari guru ? The best ever I had. Thank you dear form five. Anda terbaikkkkkk! :D

Exam ? Alhamdulillah. Thanks Ya Allah. Going better than the previous. InshaaAllah :D

Back to the MAINNNNNNN topic. Seriously, I cried when someone informed me about that thing. Lol . Cryinggg? Why dear? tapi, bukan sebab sedih or kecewa or ape-2 je lah. Just because I've beeen strong for all this while *bia aa ayat saloh ke mnde ke * Bile selisih je dengan die I tried to be stronggg. Pretending that saya tak tahu mnde-2 pasal die .

Dear akak,

Saya respect akak as senior saye. Sungguh, Tak tipu. Saye sangat respect. And, to be honest, saye sokmo try tak pendam dalam hati saye even saye tahu akak sokmo mengate saye and benci tengok muke saye, saye dok kesoh. Saya ngaku mase awal form two saye sokmo menangis sebab saye tak leh nak teirma akak benci and meluat tengok muke saye tanpe sebab. Alhamdulillah, saya ade UMMU SULAIM and 3 Al mukmin untuk bagi semangaaaaaaat kepade saya. Saya ade ummi and abah dan family. Biarlah akak tak boleh blah tengok muke saye pon. Asalkan orang lain boleh je tengok muke saye. And, yang penting. Allah  :)

Yes, muke manusia mana yang tak berubah bile dia jumpa orang benci dia. Tak de pon rase. Maybe ade aa. Yang tak de perasaan ade lah. Tapi, saye hamba Allah yang biase je kak. Yang lemah. For sure, saya terase bile akak mention name saye. Allahu. Allah je tahu perasaan saye mase tuh. Sayaa nak sangat berada dalam dorm mase tuh. tapi, xdok aroh cuti sekoloh. *ok, tak lawak * tapi, saye ade ummi and abah. saye tunjuk akak. saya tunjuk. Allah  tahu segalanya kan. Saya redho if ini ujian saya. takpe, there's must be rainbow after the rain kanggg ?Saya nak akak tahu saya sayang akak. Saya tak benci akak. Sungguh. Saya nak hubungan kite okay je . Tak nak ade jurangg. InshaAllah. Allah dah plan kan. Saya tunggu  :D

La tahzan .Innallahama'assobirin.

Assalamualaikum.