Thursday, March 28, 2013

He Knows the best

Assalamualaikum, Muslimin and Muslimat yang hensem and gorjes !



Lama tak hupdate this annoying blog since my last post . Dok tahu bila.
Jadi PMR people is very enjoyable. I mean siriyozzzlyy. Nurin tengah menghabiskan well you know sisa-sia cuti yang masih tinggal. Gulp ! Nurin baru exam sebenarnya. Busy with the kerja kursus sejarah. So, dear Sejarah . Please be a NICE , GORGEOUS , EXCELLENT subject for me. Tolonglahhh. Ok. pause sekejap.

Last night , I got a pretty Awesome nightmare. Okayh. THIS IS A LIE. ergh. Last night, I had a chat with Jihaaa. Then, she asked me to check the SAPS. err, the web that kite check result tu. She said yang markah SAINS dah ada. Ohhh, forgot to tell that SAINS ajak bergurau-senda hari tu. Since, we got soalan yang sangat susaaaaaahhh. Even, Salwa pon cakap susah. So, I told to myself to redha in what ever markah that i will get. Nurin tawakkal to Allah. He plans the best to us. Kita dah usaha, now it's time untuk Dia tentukan segalanya.

Allahu :'(

Okayy, so my result Alhamdulillah. I will not kabo dekat sini. Malu, weyy. Mena , Jiha and Husniza je tahu sekarang nih. Even my ummi and abah pon Nurin tak cakap. I'm afraid that , ye laa kan. Hmm. So, i take this as the peringatan to me. I admit. Nurin banyaaaaaak bersuka-ria *akulah-akulah* tahun nihh. So, InsyaAllah . After this, i will try to change. amin :)

Esok there will be Reunion MAX 18. Nakkkkkk sangat pergi. Seriousy. NO JOKE. tapi, begitulah. hambe yang comel nihh berade di BESUT ,bumi ULUL ALBAB. agak susah for hamba nak bertandang ke KAYYY TEE and pergi ke Giant baru. huwaaa . Tak pe. There must be reason. Lagipun, asok nak gi rumah Ammelissa. Dia injured dekat lengan and terpakse pakai *dok tahu name ape* alaaa,, bende yang balut dekat tangan tuhh. Semoga Melly cepat sembuh . Aminnn :)

Alhamdulillah. Kerja sejarah 10% untuk siap. Erghhh. Can't waitttt

Till then, Asslamualaikum

*lot of things happen last week. Saya bersyukur saya ada family dan sisters iaitu Ave 18 and Max 18 yang sentiasa memahami. I LOVE YOUUUUUUU :)