Monday, June 4, 2012

rOlliNG , eh?

Assalamualaikum and hye.

Kite bertemu lagi dalam rancang Rolling in the deep. Eh, ade eh? *merapu.
act, title di atas tidak ada kena mngena or hubungan saudara mara or ape-ape dengan entry hari ni . xD
As the time passed by, * betul dokk tau ayat ni. abaikan . Back to the story, since hari ni dah 14 Rejab 1433, yes, Rejab, dah nak dekat Ramadhan. So, mestilah some of the muslim dah mula nak sediakan persiapan for Ramadhan and Syawal kan? Same goes to my family. This is how the story begin, kelmarin my umi went to Terengganu with my Abah and Nenek. My adik -adik *cesh, mcm ramai je adik, padahal, dua je. ;p. hoho, kite org tak ikot sebab malas. Lepas pergi hospital, they went to KAMDAR . so, my Umi pun belilah kain for raya. So, you know our theme for this year is Violet. --'. I ask my Umi, apesal purple, bukan ke dua tahun lepas dah purple ke? Then she said, memang tak nak purple, Umi nak maroon. Tapi, Abah nak purple ni. hoho, kalau aku pegi maybe aku pilih Brown. nakk brownnnn, * mengade. ;p.

this is the colour

lebih kurang cenggini ah colour die, tapi colour die slow sikit kot.

till then, Assalamualaikum :D