Saturday, June 2, 2012

Counting the days

Assalamualaikum , giraffe. eh, silap people :D

Hari ni is Sunday. Couting the days nak balik Bidong Valley. How 'bout feelings? Ok, I'm feeling excited nak balik ke sekolah sebab RINDU sangat-sangattt nak jumpe my number two family (Ummu Sulaim ) . Kite ade potluck , kay? Sila jangan jealous xD. Then, ade pesta SEM. I have to jage Sekolah Naim Lilbanat with my sporting Kak Sue and Hajjaaar :D. Nanti ade jugak people from Australia, Al-Azhar and Korea yang datang. International, kan . Yea, very excited with these things. But, sedih .Sebab nak tinggal rumah. Sedih nak online-2 , nak bangun agak lewat *even kena marah. rindu nak SPEND TIME WITH BELOVED FAMILY. :D.Ok, ini pasal rumah. Kalau sedih fr sekolah, err.err. sedih sebab akan dapat result. For sure, my result akan downnnnn. tak mbohhhh. dapat 5a's pon x kesah. *for these exam laa. tapi kalau boleh tak nak dpat 4 A's and below. tapi, rasenye dapat je kott yang below-2 nih. tak nak dapat C for kh. nanti kena junjung kerusi kelilng sekolah. Ya Allah, give me strength to face all the test. amin . homework? tinggal 2 lagi. jepun and bm. jepun tu kinda malas je nk buat. hikhok. Ok, don't have much ideas to update. till then, assalamualaikum .

p/s : do pray for my result, kay. Hoping yang die tak terokk sangat. Amin.